Set Kesihatan Wanita
Assalamualaikum...

Salam Pagi ;-) 
Ingin saya kongsikan di sini, majoriti semua customer saya yang berminat mendapatkan suplemen Shaklee adalah dari kaum wanita. Syabas wanita!! Kita Iron Lady !!! Anda semua sememangnya tulang belakang sesebuah keluarga!...Saya tau, wanita-wanita ini bukan sahaja prihatin terhadap kesihatan sendiri, tetapi mereka juga mahu melihat suami dan anak-anak kekal sihat.

Setiap wanita akan melalui pelbagai fasa dalam kehidupan mereka. Sebagai wanita juga kita selalu mengalami simptom yang berkaitan dengan kesihatan di setiap fasa dalam kehidupan seorang wanita seperti :


~ akil baligh
~ sebelum hamil
~ semasa hamil
~ menyusukan anak
~ pra menopos
~ menopos
~ setelah menopos

Pengorbanan yang paling besar bagi seorang wanita ialah melahirkan anak. Selain itu ,wanita juga sering dilanda masalah seperti senggugut,haid tidak teratur,masalah kulit,rambut gugur,masalah sendi dan sebagainya...


Memandangkan kini kebanyakan wanita berkerjaya,masalah kesihatan amat penting dan perlu dititikberatkan.Kerja tak pernah habis!!Terutamanya yang bekerja.Balik ke rumah perlu menguruskan anak-anak,memasak,mengemas rumah dan melayan suami.Oleh itu,wanita wajib menjaga kesihatan dengan mengambil suplemen tambahan untuk mendapatkan kesihatan yang optimum.


Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupannya. Set kesihatan wanita (women's health shaklee) terdiri daripada :


GLA Complex | Ostematrix | Omega Guard 



 * Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI?~
DAPATKAN DARIPADA :
Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian boleh PM inbox Nadia okeh..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png