Pengugumam : Tiada Lagi Harga Ahli

Assalammualaikum semua....

Ampun maaf dan segala yang sewaktu dengannya saya pohon sebab dah hampir empat hari kita melangkah hidup dalam bulan April..

Maaf ya! Sebenarnya..sebelum terlupa lagi,saya nak  buat pengumuman kepada semua pembaca blog yang bakal menjadi customer Shaklee saya ni dan kepada semua customer -customer saya ( customer tetap @ yang pernah membeli dan dapat konsult ekslusif dari saya)...

Bermula 1 April 2014 Shaklee Malaysia Sdn Bhd telah melaksanakan penyelarasan harga bagi semua produk Shaklee.

Maknanya...no more harga ahli bagi yang bukan ahli berdaftar Shaklee... Semua customer yang tidak menjadi ahli akan membuat belian dengan Harga retail ok..

Harga Ahli - Ahli berdaftar Shaklee @ Shaklee Independent Distributor
Harga Retail - Bukan ahli

Perlu jadi ahli bila nak beli barang?

Jika anda ingin berbelanja secara bijak...saya sarankan anda join ahli dengan yuran pendaftaran RM75.00  SEUMUR HIDUP ok! Kan berbaloi tu..

Banyak ke Shaklee bagi diskaun jika join ahli??
Tak la banyak..tapi jimat sehingga 33% tau utk setiap produk..sangat berbaloi kan join ahli?

Jika anda masih taknak join ahli, tiada masalah untuk membeli dengan harga retail. Pilihan ditangan anda....tapi bagi saya better join ahli! Dapat lagi murah..

Penyelarasan harga ni sangat2 la adil kepada semua Shaklee Independent Distributor.  Terima kasih diucapkan kepada pihak Shaklee Malaysia Sdn Bhd. 
Choose the best!!!.



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png