Kulit Cantik, Putih, Berseri Dengan ESP Shaklee


Inginkan kulit cantik dan putih berseri serta awet muda???

Hakikatnya setiap wanita inginkn kulit yang canti berseri..Tentu ramai yg tertanya-tanya bagaimana utk dptkn kulit yang cantik dan sihat.Jawapannya ringkas aje..anda harus mengamalkn pemakanan yang seimbang & berkhasiat, rajin bersenamutk tingkatkan metabolisme badan agar kekal langsing dan juga amalkan. pemakanan tinggi protein bg menggalakkan pembentukan sel yang sihat

Nampak senang dan mudah..betul tak?? tetapi masalahnya mampukah kita untuk memastikan diet yg seimbang setiap hari..Dengan kesibukan seharian dan cara hidup zaman sekarang yg sentiasa terkejar-kejar mampukah kita memberi yang terbaik untuk badan kita???Tepuk dada Tanya diri masing-masing..Adakah dengan mengambil makanan FASTFOOD setiap hari memberikan zat yang terbaik utk badan kita??

Jadi, kita perlu mencari penyelesainnya..Cubalah ESP Shaklee!!!Insya Allah boleh membantu anda sentiasa cantik, berseri & pastinya bertenaga menghadapi hari-hari yang penuh mencabar!!

JOM KENAL ESP SHAKLEE..

ESP atau energizing soy protein Shaklee (protin soya) merupakan produk yang diiktiraf seluruh dunia sebagai menjalani kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Shaklee hanya menggunakan kacang soya non-GMO di dalam produk ESP ni.


Ia satu-satunya produk yang mengandungi 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan semuanya oleh tubuh manusia. Ia juga mengandungi 5 vitamin dan 4 mineral penting yang menyokong penyerapan protein.

ESP memiliki indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39.
Harganya pun murah jika dibandingkan dengan jenis yang sama dalam kelasnya.... 30kg kacang soya digunakan untuk menghasilkan satu canister ESP (850 gram) tu. Jadi, boleh bandingkan bagaimana protein yang asli didapati dari kacang soya terpilih ni.

APA KHASIAT ESP SHAKLEE???

  • menjadikan kulit muka cantik, gebu, halus & berseri
  •  membantu hilangkan parut akibat jeragat dan jerawat
  • membekalkan tenaga berjam lamanya dan menjadikan badan cergas dan tidak cepat letih
  • membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dgn cepat dan banyak serta pekat
  • kulit kembali tegang dan anjal serta menganjalkan payudara
  • cepat kenyang dan membantu dalam proses menurunkan berat badan
  • bagi ibu hamil, ESP membantu perkembangan tumbesaran bayi dan kesihatan ibu
  • untuk yang mengalami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim dan sel ovum serta sel sperma yang sihat dan sempurna

TERTARIK???JOM BACA TESTIMONI MERAKA YANG TELAH MENCUBA ESP SHAKLEE..

TIADA LAGI KULIT BERMINAK, BERPARUT & BERJERAWAT!!MARVELLOUSS

 

 * Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003




No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png