Suplimen Ikan Cap Shaklee

Assalamualaikum semua..

hehehe.. tajuk entry yang pelik je bunyi kan korang.. dah bunyi macam cap ayam dah pun.. tapi cap ayam pun mahal tau.. tengok sardin ayam brand tu.. mahal tu..
dah la.. berhenti melalut.  straight to the point. Apa tu suplimen ikan cap Shaklee..? Shaklee ada ke suplimen yang berasaskan ikan...??

Aish.. macam tak percaya je.. tapi ni la hakikat tau.. kan Nadia dah penah bagitau yang Shaklee ni 100% semulajadi.. so, suplimen ni pun mesti 100% asli dan semulajadi. Shaklee tak panggil suplimen ikan tau.. tapi kita panggil dia Omega Guard Shaklee.  

Jom kenal Omega Guard dulu..
Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia kerana diperbuat dari ekstrak ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Ikan-ikan ini diperolehi dari perairan Negara Jepun. Omega Guard Shaklee 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Ini kerana sumbernya dari ikan asli bukan dari hati ikan. 
Oleh kerana diperbuat dari sumber ikan yang terpilih, Omega Guard Shaklee memiliki tujuh jenis asid lemak Omega 3 yang semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Satu kajian telah dilakukan terhadap minyak ikan di pasaran. Hasilnya menunjukkan bahawa minyak ikan Omega Guard Shaklee mengandungi EPA dan DHA yang paling tinggi membekalkan 900mg EPA dan DHA.

Siapa yang perlukan Omega Guard Shaklee :
** wanita hamil
** anak-anak yang sedang membesar
** orang tua
** orang yang ingin turunkan berat badan

Jom dapatkan segera Omega Guard ni.. Rugi tau kalau tak amalkan Omega Guard ni..

Salam Sayang..
Nadia
012.909.2253

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png