Legakan Buasir dengan suplimen

Assalamualaikum & Selamat malam..
Korang.. pernah kena buasir atau ada yang tengah menghadapi masalah buasir..? Nadia sendiri tak fasih sangat dengan ilmu buasir ni tapi Nadia tengok adik ketiga Nadia a.k.a abang chik terkena buasir Nadia terasa nak berkongsi tentang suplimen yang sesuai untuk elakkan dari ubat hospital.

Kekadang kandung ubat tak 100% semulajadi tau.. kebanyakkan bahan dalam ubat mempunyai kandungan dadah yang teramat tinggi. Sehinggakan sesetengah ubat itu membuatkan kita menjadi khayal.

Kalau boleh, Nadia taknak abang chik amalkan 100% ubat hospital. Nadia nak dia amalkan suplimen atau ubat kampung sahaja. Buasir abang chik memang tahap teruk la jugak, Nadia sendiri ternampak banyak darah pada seluar dia. Bila tengok dah rupa orang period tau. Abang chik lansung tak boleh bertinggung atau mencangkung, pasti darah keluar. Penuhi bahagian belakang seluar dia. Kesian Nadia tengok.

Sebab tu Nadia nak share tentang buasir dan suplimen yang sesuai. Nadia tak nak korang sendiri jadi macam abang chik.
Okeh.. sebelum cerita tentang suplimen, meh kita kenal Encik buasir ni dulu. Sebelum tu, kita kenali dulu jenis buasir. Buasir ni terbahagi kepada dua jenis.

1. Buasir dalaman
Selalunya tak sakit dan gatal sebab kat dalam kan.  Jadi tak la rasa cuma bila kita meneran atau ada gangguan dekat laluan najis waktu buang air besar, ianya boleh cederakan permukaan buasir dan boleh sebabkan pendarahan. Titisan merah cerah akan kelihatan.

2. Buasir luaran
Yang ni yang selalu kita dengar sakit, pedih dan gatal kat bahagian dubur. lagi teruk kalau buasir ni tersepit dan bekalan darah akan terputus menyebabkan bekuan darah akan terjadi didalamnya. Jika ni terjadi, memang sangat azab lah sakitnya. Buasir jenis ni juga ada potensi utk berulang lagi walaupun dah dirawat.

Apa sebab utama dapat buasir ni?
**Sentiasa duduk
**Meneran yang kuat
**Cirit-birit
**Duduk mencangkuk terlalu lama
**Batuk yang teruk
**BERSALIN
**Mengangkat barang yang berat
**Seks melalui dubur


Korang jangan tunggu hingga jadi begini tau.. cegah dulu sebelum ianya makin melarat teruk dan tidak boleh diubati lagi. Kita masih boleh berusaha untuk mendapatkan rawatan dan berusaha dengan pengambilan supplemen yang boleh membantu. 


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png