Kurus dengan sihat..!

Assalamualaikum & Salam Sayang

Korang… nak kurus..? tapi takutkan nak cuba produk pelansingan kat pasaran. Banyak produk dalam pasaran Malaysia tak diiktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia. Produk lebih cenderung kearah racun untuk merosakkan tubuh sekaligus. 

Malah, sesetengah produk bagi “side effect” kepada si pengguna. Adakalanya yang cepat letih lesu, marah dan jantung berdenyut kencang. Bahayakan..? So, untuk elakkan semua ni terjadi, korang kena betul-betul waspada dan jangan cepat mudah percaya. Semak kelulusan setiap produk dengan KKM terlebih dahulu.


Nadia pun punya pengalaman mencuba produk terlarang ni. Akhirnya tak sampai satu botol Nadia dah give-up. Mau hari main emosi Nadia, mana tahan macam ni. Nak marah-marah. Moody 24jam. Badan letih.. ni namanya menyiksa badan, bukan mencantikkan badan kan..?

Apa kata kali ni korang cuba pulak produk yang hot ni.. Ternyata kepuasan 100% teramat puas hati. Set palin laris dipasaran Shaklee. Ramai yang amalkan tak mengadu yang buruk tentang set ni. Jom kita berkenalan sikit dengan set budget ni. 


Haaa ini la set nya... Alfalfa Complex dan Lecithin Shaklee. Dua produk ini adalah vitamin ye.. Dan semestinya 100% semulajadi dari Shaklee yang dijamin selamat. Bukan ubat kurus yang boleh turunkan berat badan secara mendadak tau !

Ok, Nadia ringkaskan fungsi setiap satu vitamin ni.

Alfalfa Complex
[] Membuang LEMAK dalam badan
[
] Menyingkirkan TOKSIN dari badan
[
] Melegakan SEMBELIT

Lecithin
[] Memecah & membakar LEMAK
[
] Menurunkan kadar KOLESTROL
[
] Membersih dan melicinkan SALURAN DARAH

Memang kedua-duanya berfungsi membakar lemak-lemak jahat yang bersembunyi didalam badan kita. Bukan sekadar membakar lemak, tapi dapat membuang toksin dari badan serta menurunkan kadar kolestrol korang. Itu bonusnya bila anda dapatkan set ini.

Harga ? Konfirm tak sampai RM100 dah tahan untuk 2bulan++. Dah tentunya murah dan mampu milik..kan..kan..? Set Kurus Bajet kan :) 

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^)


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png