Sepagi Seputih di Ceragem Kulim

Salam Sayang Semua...

Sepagi di ceragem Kulim dengan famili tercinta. Terapi free khas untuk orang yang nak sentiasa sihat. Pengisian bermakna dengan famili tercinta di hari permulaan tahun baru islam ni. Pepagi seawal 5.30pagi dah siap untuk ke ceragem. Rasa macam nak kenduri pulak.. meriah reramai pepagi.. tapi malam baru berkesempatan nak update entry.

Lama dah rasanya tak jejak kaki ke kulim ni.. tak banyak pun perubahan bandar Kulim ni. Nadia sendiri pun tak kenal sangat selok belok jalan dalam Kulim ni. Kagum bila tengok banyak perumahan mewah naik sekitar Kulim.

Mak awal-awal cari sarapan buat alas perut adik-adik dan sepupu Nadia. Mak takut nanti adik-adik bising lapar. Mak kata rawatan dia 40minit satu sesi. Banyak sesi tau, Nadia dengan famili dapat sesi ketiga. Mula pukul 9.20pagi sampai pukul 10pagi.

Suasana kat Ceragem ni lain sangat. Majoriti semua orang dah berumur dan berpenyakit. Nadia tengok semua ala-ala nenek Nadia. Strok, jantung, kencing manis, sakit buah pinggang dan banyak lagi la.. Hari Sabtu hari kelirga untuk ahli Ceragem. Ahli Ceragem boleh bawak ahli keluarga untuk sama-sama merasai rawatan terapi ni. Memang best la.. Nadia pun buat tau.. tapi tak sempat nak snap gambar okeh.. hehe..

Nadia buat sebab mak cakap majoriti yang ada sembelit, migrain dan period tak teratur semuanya lega dengan berkat izin Allah.. Sebelum ni Nadia tak pernah join rawatan Ceragem ni pun. Nadia cuma konsume ESP Shaklee, B-Complex Shaklee dan Vita-Lea Shaklee. 




 Memang best berbaring atas katil Ceragem ni. Peluh rasa berbakul-bakul keluar. Best jugak.. rasa macam jogging.

Nanti Nadia ceritakan kebaikan Ceragem ni. Memang enjoy la buat terapi kat sini. Segar rasa badan. Sekali sekala memperbetulkan saraf yang terbelit ni. Kita guna badan untuk kerja, hari ni Nadia luangkan 40minit untuk badan Nadia berehat.

Kalau ada Ceragem berdekatan dengan dengan korang, tty la.. memang best. Lima bintang la Nadia bagi.. berbaloi sangat. Percuma dan best sangat..


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23ch

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png