Encik Mealshake yang Kaya

MealShake ada nutrien baik..? Betul ke..? Mealshake bantu dalam tumbesaran anak..? Tingkatkan selera makan anak..? betul ke..? Aish.. banyaknya pertanyaan tentang melashake.. tak tersenarai Nadia bila ada yang bertanya macam tu. Betul ye semua tu..? FAKTA atau AUTA..?
Sumber : Pages Fb Shaklee Malaysia
Itu adalah fakta.. bukan menipu tapi kenyataan. Perkara ni bukan cakap kosong tetapi Shaklee sendiri yang mengesahkan. Mealshake mempunyai daya tarikan tersendiri. Jom kita tengok 6 perkara utama yang menarik tentang Mealshake :

©© Nutrien Lengkap - Menyediakan 24 jenis AZ vitamin penting , mineral dan mineral surih . Kekurangan mineral surih akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerja bersama- sama dengan vitamin yang larut dalam lemak.

©© Bekalan nutrien utama kepada sel-sel - Kaya dengan protein ( tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut , organ, darah , sel-sel imunisasi dan lain-lain

©© Membantu Membesar - Mengandungi asid folik , biotin , kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

©© Anti- Oksidan - Mengandungi vitamin A, C , E, zink, selenium yang merupakan komponen anti -oksidan untuk anti -penuaan.

©© Mengembalikan warna kulit - Mengandungi vitamin B- Kompleks , besi, tembaga lengkap untuk membentuk sel darah merah, dengan itu memperbaiki kulit warna kulit. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut yang membantu ( peristalsis kolon dan perut / buang air besar ) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut

©© Rasa besar untuk tua dan muda - minuman lazat dengan fruktosa semulajadi; pengisian cepat nutrisi yang diperlukan untuk badan ; tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
 Bulan ni, mealshake still offer tau macam bulan September 2014, so cepat2 dapatkan untuk putera puteri tercinta korang.. Penjimatan teramat hebat ni.. Jangan lepaskan peluang. Hanya untuk October 2014. 

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png