Ber Entry dan Hupdate Blog di mana jua..

Assalamualaikum & Selamat malam semua..

Malam ni.. nadia tak berkesempatan nak hupdate belog atas tilam yang empuk.. tapi nadia diberi peluang untuk berhupdate belog Nadia di atas bus... ATAS BAS yang sedang bergerak dan menuju ke sebuah destinasi tau... Tak percaya...?? Nanti Nadia tunjukkan bukti okeh.. !

Semangat nak buat entry tetap ada tau walaupun "on the way" balik kampung.  hehehe.. kalau Nadia drive.. tak dapek la nak ber-entry. Ni sebab naik bus. Jadi penumpang je.. so, bkesempatan la nak update kan..

Semangat kan...??? Yup.. Nadia memang semangat Nadia hupdate blog Nadia sentiasa.. Nak tau kenapa...?? Sebab Nadia nak naik kan pageview Nadia dan nak orang tau yang Nadia ni dealer Shaklee.. Walaupun Nadia dealer Shaklee Nadia tak nak orang takut-takut untuk berkawan dan jadi pembaca tegar belog Nadia.. 😊😊

Demi menjaga blog Nadia ni.. Nadia selitkan sedikit cerita kisah hidup Nadia.

Korang ada belog ...?? Apa tujuan korang buat blog..? Kalau ada yang buat duit dengan blog.. kejar target betul-betul.. Jangan ada alasan untuk update entry terkini belog korang k.. Kat mana korang ada, korang tetap boleh hupdate belog tau.. banyak cara yang boleh kita hupdate blog.. antaranya Aps blogger dalam playstore, melalui email dan sebagainya. Antara nak dengan tak je.

Agak kemalasan nak menaip dah ni.. panjang sangat dah.  jumpa next entry okeh.. Lebiu u olls... (*_^)

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png