Salam Jumaat (*_^)

Assalamualaikum ..

SalamJumaat semua.. Alhamdulillah... syukur masih diberi peluang merasai nikmat di muka bumi Allah ni..

Jumaat yang barakah.. banyak ilmu yang Nadia dapat hari ni.. Bahagianya hidup Nadia sentiasa di kelilingi orang-orang yang positif.. Terima kasih Allah kerana menulis suratan kehidupan Nadia untuk berjumpa dengan orang-orang yang positif.

Bukan senang nak lalui kehidupan yang penuh berliku.. tapi macam mana berliku pun tetap kena harungi walaupun susah, perit dan penuh dengan kesedihan.. Alhamdulillah, Nadia mampu harungi segala dugaan hidup dengan positif. Anggap segala dugaan Allah bg untuk menguji tahap kesabaran dan keredhaan terhadap Allah dalam kehidupan kita.

 Sumber : En. Google Image

Allah sembunyikan matahari, Dia datangkan hujan ribut petir. Kita tertanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita dengan pelangi.

Sentiasa bersangka baik pada Allah.. semoga kebahagiaan bakal menjadi milik kita.. Hargai masa yang kita ada. Gunakan ia sebaik mungkin.

Salam Sayang,
Nadia.


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png