Ohhsemm La Sustained Release Vita-C ...!!

Assalamualaikum..

Nadia ada berita baik ni untuk korang.. Sempena "Ribbon Cutting One Day Special Promo" HQ Shaklee yang baru, Shaklee buat offer kaw-kaw punya best. Tapi yang tak berapa nak bestnya, promosi bukan sebulan tau.. Cuma untuk hari ni. Hari Sabtu bersamaan 18-October-2014. Nadia ulang yea.. untuk hari ni sahajaa...!

So, sesiapa yang terlampau obsess dengan Vitamin C Shaklee ni.. boleh cepat-cepat CALL / WhatsApp/ Wechat Nadia 012-9092253 untuk dapatkan segera dengan harga paling berpatutan..

Ohsemmmm la siapa yang suka Vitamin C ni. Korang tau kenapa..? Kenapa eh..? hehe.. meh kita tengok sebab kenapa Vitamin C ni ohhsemm.. :

Teramat bermanfaat Vitamin C untuk Kulit

©© Mencerahkan kulit, membuat kulit sihat dan bercahaya
©© Memperbaiki tekstur kulit yang kusam dan pucat
©© Melindungi kulit dari radikal bebas
©© Mengurangkan proses pigmentasi akibat pengaruh UV B
©© Meningkatkan sintetis kolagen
©© Sebagai antioksidan
©© Mengurangkan garis halus dan kedutan pada kulit

Korang jangan ingat Vitamin C ni bermanfaat untuk kulit je tau.. ada lagi fungsi dia tau yang too much ohsemm.. jom sambung baca..

Vitamin C turut bermanfaat untuk Tubuh

1. Mencegah stroke
Ada banyak bukti bahawa diet tinggi antioksidan yang kaya buah dan sayuran membantu mengurangkan penyakit kardiovaskular. Namun beberapa study penting menunjukkan bahwa mereka dengan pengambilan vitamin C dalam tubuh mereka, risiko untuk menderita stroke (terutama pada wanita) semakin menurun 

2. Melawan kanser
Beberapa penelitian menunjukkan bahwa beberapa wanita yang megambil banyak vitamin C dari makanan seperti buah-buahan atau sayur (bukan suplemen), memiliki risiko lebih rendah terkena kanser payudara. 

3. Meningkatkan mood
Sejak dulu sudah diketahui bahawa kekurangan vitamin C dapat menyebabkan perubahan psikologis. Belum lama ini, peneliti dari McGill University menunjukkan bahawa pemberian suplemen vitamin C (500 mg dua kali sehari) bagi pesakit mental yang kekurangan vitamin C, secara signifikan membantu meningkatkan mood mereka

4. Mengubati infeksi vagina (BV)
Infeksi vagina merupakan penyebab paling umum dari keputihan dan biasanya menimbulkan bau tidak sedap, yang mempengaruhi hingga 30 persen wanita hamil dan sepersepuluh wanita yang tidak hamil. Dua studi terbaru menunjukkan bahwa pemberian vitamin C tablet untuk vagina (250 mg selama enam hari) dapat mengubati bacterial vaginosis (BV) dengan cara menurunkan pH vagina .

5. Memperbaiki kulit
Vitamin C adalah antioksidan yang paling banyak diperlukan kulit, di mana ia membantu meneutralkan radikal bebas yang menumpuk akibat  sinar matahari dan usia. "Pemberian vitamin C yang dikombinasi dengan bahan lain, memperbaiki beberapa tanda-tanda penuaan termasuk garis-garis halus, pigmentasi tidak merata, warna kulit dan tekstur," kata Dr Mariusz Sapijaszko, direktur medis dari Youthful Image Cosmetic Surgery Clinic dan seorang profesor dermatologi di University of Alberta.


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003




No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png