ESP menggemukkan...???

Assalamualaikum & Salam Sayang

Lately ni ramai sangat yang tanya Nadia ESP ni menggemukkan.. betoiiii ka...?? kalau korang yang dah amalkan ESP ni pasti tau jawapannya.. kalau yang belum mesti takut nak mencubakan.. So.. petang ni.. kita story mory eh tentang tajuk hottt ni..

 Nadia selalu tau dapat soalan macam ni.. :

"Awak suruh saya amik set kecantikkan ada ESP.. awak tak tau ke yang ESP tu menggemukkan...??"

"Kawan saya minum susu ESP, badan dia sekarang macam di pam-pam je.. makin mengembang besar pulak tu.."

"Kawan saya pengemar tegar ESP, mulut dia tak lepas dari kata lapar. Kata ESP buat kita kenyang. Ni saya tengok makin lapar je kawan saya tu.."
Aish... pelikkan manusia ni.

Ni la hakikatnya manusia.. Benda baik pasti buruk yang diperkatakan.. payah la nak dengar yang baik-baik saja. Padahal ramai kat luar sana yang suka dan nak beratur panjang nak mendapatkan ESP ni tau. So, untuk yang mempunyai kemusykilan macam ni, petang ni Nadia kongsikan sikit info untuk korang lebih jelas tentang isu ni okeh.

Wahai kesayangan Nadia semua, sebenarnya  ESP TIDAK MENGGEMUKKAN ye.. Terutamanya kalau korang ambil dengan cara yang betul. Tetapi, dengan cara yg betul juga,ESP boleh membantu menaikkan berat badan seseorang yg terlalu kurus. Tapi BUKAN MENGGEMUKKAN tau... 

Haaaa.. Camana tu? Part ni, kena ikut konsultasi khusus yg akan/telah Nadia berikan kepada sesiapa sahaja yg menjadi customer Nadia. Konsultasi percuma seumur hidup tau... haaa.. Nadia kan penyayang, hehe.. Nadia akan pastikan yang semua customers Nadia akan berpuas hati dengan layanan tiptop sepanjang korang jadi customers Nadia okeh.. nak tahu betapa 'caring' dan penyayangnya Nadia sebagai dealer Shaklee, meh la beli dengan Nadia..! Hehehe.. (^_^)

Hehe.. dah melalut sampai ke Italy dah Nadia (berangan trip 5star Shaklee). Sampaikan lupa nak cerita tajuk hot ESP yang vokkee ni.. Jom sambung semula.

Meh kita tengok FAKTA ESP ni, bukan Auta yek…
  • Satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang amat diperlukan oleh tubuh manusia untuk mengekalkan kesihatan.
  • Kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39; menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis. G.I yang rendah memecahkan gula perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula yang rendah dalam badan anda amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan jangka panjang. Justeru, ia amat sesuai untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan juga!
  • Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu.
  • ESP adalah rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
  • Kandungan protein yang tinggi membantu dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta merupakan komponen utama hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi.

*Untuk perincian kandungan nutrisi ESP, boleh rujuk di label setiap canister ESP.

So, tengok balik fakta ESP ni,, kat mana yang korang nampak tanda-tanda ESP ni boleh menggemukkan? TAK ADA KAN?? Nadia tak perasan pun bab mana yang kata ESP ni menggemukkan..?

Gemuk disebabkan lemak yang berlebihan & kalori yang tinggi. Kalori; walaupun fungsinya memberi tenaga kepada tubuh manusia, namun pengambilannya secara berlebihan akan menyebabkan badan kita 'menyimpannya' sebagai lemak! Protein akan membantu untuk menukarkan lemak-lemak sedia ada di dalam tubuh kita menjadi otot yg pejal. Haaa... sebab ni la sesiapa yg ambil ESP; dari badan gemuk menggeleber akan jadi pejal & berbentuk badan cantik! (^_^)

So, tak perlu percaya pada mitos "ESP ITU MENGGEMUKKAN" tau sayang-sayang Nadia. Bertanya pada yang lebih arif dan yang komited untuk membantu korang untuk lebih sihat. Dengar khabar angina boleh, percaya jangan yea.... Kalau korang sihat, korang jugak yang untung.. Kalau korang makin slim & langsing lepas ambil ESP Shaklee nanti, kawan-kawan korang dan orang sekeliling tu juga yg cemburu kannnn... hehehe... (^_^)

JOM ORDER ESP KORANG SEKARANG!


Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003
  


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png