Vitamin C paling Jimat di pasaran...! Jom Grab..!!

Assalamualaikum Hiii... ^_^

Waaa..tengok gambar pun dah tau..!! biar gambar berbicara.. Bestkan kalau dapat Vitamin C memang jimat sesangat jimat..Yela, dengan keadaan ekonomi sekarang ni.. semuanya nak jimat.. yang penting jimat lagi berbaloiiiii....!!

Vitamic C Shaklee
Extra jimat..!! Sebotol mampu bertahan sehingga 6 bulan..!
Jimatkan.. sebotol hanya RM90++ dan mampu bertahan selama 6bulan. Cuba korang "PLUS MINUS" kan harga dan kuantiti vitamin C ni.. berbaloiii.. hanya sebiji lebih kurang 55sen sehari.. korang mampu jimat untuk beli 7-8biji oren untuk sehari.. JIMATKANNNN...!!

So, Vitamin C ni untuk apa..?? Meh sini, Nadia sharekan sikit info kebaikan Vitamin C : 
  1. Membentuk kolagen - merangsangkan pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  2. Memperbaiki Sipmtom Pendarahan - kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi kerap berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  3. Peningkatan Sistem Imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga mengurangkan simpton flu dan selsema.
  4. Memerangi kanser - satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang T-cells untuk melawan sel2 kanser dan membuang bahan kimia yang berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel2 kita. 
  5. Mencantikkan kulit - pengambilan vitamin c setiap hari mampu menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama masalah jeragat.
  6. Memperbaiki Insomnia - memperbaiki insomnia, stress serta masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  7. Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
Banyakkan manfaat vitamin c ni.. murah dan paling jimat Nadia rasakan.. So.. kena cepat-cepat grab tau.. korang boleh PM Nadia. Detail untuk PM kat bawah yea ^_^. yang mana ada sekitar Kuantan.. Nadia boleh free COD tau.. just PM Nadia laju-laju..
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK 
SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png