Kenapa ESP Penting Untuk Ibu Mengandung..?

Assalamualaikum, Hiiiii ^_^


Alhamdulillah.. siang tadi Nadia sempat sharing sikit cara untuk hilangkan senggugut dan haid yang tak teratur. Malam ni Nadia nak share sebab kenapa ESP sangat penting untuk ibu mengandung.. walaupun Nadia belum berkahwin dan belum merasai nikmat mengandung, tapi Nadia rasa Nadia perlu berkongsi agar kawan-kawan Nadia mengandung dapat jaga pemakanan sebaiknya. Ingat tau, apa yang kita makan, itu yang akan membentuk anak-anak kita.

Salah satu makanan tambahan atau Vitamin paling penting untuk ibu mengandung adalah protein. Shaklee menawarkan ESP sebagai pembekal protein terbaik untuk anda, bukan GMO (NON-GMO), bebas lemak dan bebas kolesterol.  Nadia kongsikan hari ini 3 sebab utama Protein penting semasa kehamilan.
Pengedar Shaklee Kuantan
Tahap Pertumbuhan Baby
Protein merupakan bahan asas untuk membuat sel tubuh bayi  setelah sperma dan ovum bersenyawa, satu sel induk akan terhasil. Di dalam rahim, sel induk ni akan duplicate menjadi banyak-banyak sel. Sel yang di duplicate ini akan berpecah. Satu team bergabung untuk membentuk jantung. Satu team yg lain bergabung membentuk sel darah merah. Satu team yang lain bergabung membentuk tangan dan jari jemari. Dan begitu lah seterusnya. Semua di dalam tubuh kita berasal dari sel-sel yang kecil yang bergabung.

Protein pula merupakan bahan asas untuk membentuk sel. Jadi adakah protein ini penting? Tanpa protein yang mencukupi, bayi mungkin berisiko untuk menghadapi masalah organ tidak sempurna seperti jantung tidak sempurna, masalah organ lain seperti buah pinggang atau paru-paru. Mencegah pre-eclampsia yang turut dikenali sebagai tekanan darah tinggi semasa mengandung. Biasanya bila dah nak dekat bersalin, baru akan datang simptom ini. Simptom ini membahayakan ibu dan juga baby Sebagai tindakan mencegah pre-eclampsia semasa mengandung, pengambilan protein sangat diperlukan. Jika badan mendapat protein yang mencukupi, badan dapat memastikan salur darah cukup besar sekaligus mengelakkan tekanan darah tinggi.
Pengedar Shaklee Kuantan
Protein terbaik
Nadia ada survey tanya kengkawan yang mengandung ramai yang kata minum ESP banyak bagi tenaga. Mana tidaknya.. sekarang ni.. wanita mengandung buat banyak perkara dalam seharian. Uruskan kerjaya dan rumah dalam keadaan mengandung. Hebatkan wanita sekarang. Ni pun salah satu faktor kenapa ibu mengandung perlukan ESP. Satu ni salah satu perkara yang Nadia suka tentang ESP adalah, ia membekal tenaga berpanjangan. Tak mengandung pun boleh ambil, no worries. Insya-Allah.

ESP ni membebaskan tenaga secara perlahan-lahan. Ia bersifat rendah glisemik. Berbeza dengan makan nasi, kita akan cepat letih jika sarapan dengan nasi, berbanding sarapan dengan makanan rendah glisemik seperti ESP. Alhamdulillah..Sepanjang Ramadhan, Nadia ada bertanya kawan Nadia yang pregnant hanya bersahur kan ESP dan Performance Drink, bersama beberapa biji kurma, tanpa nasi. Alhamdulillah bertahan hingga waktu berbuka Harga Setin ESP hanya RM 150 sahaja. Harga ini untuk kegunaan 2 bulan pemakanan. Ia juga penting untuk mengelakkan risiko bayi jantung berlubang atau organ tidak sempurna, mengelakkan risiko pre eclampsia, mengelakkan risiko GDM semasa mengandung dan membekal tenaga semasa mengandung.

Jangan tunggu lelama yea.. dapatkan segera ESP Shaklee untuk pastikan ibu mengandung dan anak dalam kandungan mendapat protein yang cukup. Hubungi Nadia segera untuk dpatkan ESP Shaklee pada harga berbaloi dan mampu milik. Insya-Allah, ready stock. COD sehingga ke depan pintu rumah. COD sekitar Balok, Gebeng, Indera Mahkota, Bandar Kuantan dan sewaktu dengannya. Postage ke seluruh negara, Singapura dan Brunei.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK 
SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png