Gastrik lega dengan suplimen..!

Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

Hmmm.. hari ni Nadia nakcerita pasal gastrik.. Sebab Nadia salah sorang pesakit gastrik paling tegar. Kalau dah kena, 10 hari pun belum tentu lega sepenuhnya. Dan kalau nak tau, hari Isnin 05-October-2015 Nadia terpaksa MC disebabkan gastrik menyerang secara tiba-tiba. Nak pulih seperti sediakala memang agak makan masa. Setelah sekian lama Nadia tak kena gastrik, tapi disebabkan "wekeend yang happening" Nadia telah ter-SKIP breakfast dan padahnya, Nadia otomatik terkena gastrik.
Nak tau apa yang Nadia konsume sampai "setelah sekian lama" tak kena gastrik.. Geng..geng...geng..
Nadia selalu consume ESP Shaklee.. Antara semua suplimen Shaklee yang adalah top one dalam rank "Suplimen Nadia" paling suka... Kenapa Nadia pilih ESP untuk jadi "ubat" gastrik Nadia...? Jom baca penerangan kat bawah ni..
Set Gastrik Shaklee
Set Gastrik Shaklee suplimen gastrik terbaik dipasaran
Energizing Soy Protein (ESP) - merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan dalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan. 
Ostematrik - Nadia juga ambil Ostematrix. Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut.
PEPPERMINT GINGER PLUS
Shaklee Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.
Peppermint Nadia belum pernah amik. Setakat ni Nadia hanya amik ESP + Ostematrik untuk legakan gastrik Nadia. So, sesiapa nak dapatkan set gastrik Shaklee boleh la cari Nadia yea. Hanya dengan budget serendah RM250 korang mampu legakan gastrik korang. Bukan penggunaan untu sebulan tau. Penggunaan untuk 2-3bulan punya..
Jangan tunggu lelama yea. Jom dapatkan Vitalea for chilren untuk anak-anak. Hubungi Nadia sgera dapatkan Vitalea for chilren segera pada harga mampu milik dan berbaloi. Insya-Allah, ready stock. COD sehingga kedepan pintu rumah. COD sekitar Balok, Gebeng, Indera Mahkota, Bandar Kuantan dan kawasan sewaktu dengannya. Postage seluruh Semenanjung, Sabah, Sarawak, Singapura dan Brunei.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK 
SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png