Omega Guard awesome...!!

Assalamualaikum.. Hiii ^_^ 

wahhhhh...bestnya oofer bulan October ni.. mana taknya.. Omega Guard Shaklee yang menjadi permintaan ramai pengguna diluar sana offer bulan ni.. Omega Guard kan awesome.. berganda-ganda extra kebaikan tu... macam-macam keistimewaan Omega Guard Shaklee ni.. 
pengedar shaklee kuantan
Omega Guard Tinggi DHA & EPA
Okeh.. Nadia terangkan sikit tentang Omega Guard ni.. Omega Guard adalah merupakan makanan tambahan yang mengandungi 1000mg minyak ikan yang sangat istimewa kerana Omega Guard Shaklee melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul. Tujuan proses penyulingan tersebut adalah unuk memastikan ketulenan dan keberkesanan penyerapan minyak Omega Guard ke dalam sistem badan kita. Tiga kapsul gel Omega Guard Shaklee membekalkan 900mg EPA dan DHA diperlukan oleh badan kita.

okeh.. Nadia dah terangkan sedikit asal usul dan kandungan Omega Guard.. So, Nadia nak share 15 manfaat utama Omega Guard kepada kita :

1. Asma- Teramat digalakkan pengambilan secara berterusan untuk mengelakkan dari mendapat asma. Digalakkan kepada kanak-kanak (bergantung pada usia) dan dewasa.

2. Penyakit Jantung - Mengurangkan risiko sakit jantung dan strok disamping mengurangkan pembekuan darah, inflamasi, menurunkan tekanan darah dan menurunkan lemak dalam darah serta meningkatkan kolestrol yang baik dalam tubuh badan kita.

3. Mata - memelihara kesihatan tisu dan retina mata. Jika si ibu mengandung atau ibu menyusu mengamalkan Omega Guard, secara tak lansung ia dapat membantu menajamkan penglihatan si anak.

4. Otak - Ibu mengandung atau ibu menyusu yang konsume Omega Guard dapat memberikan kebaikan terhadap peningkatan kecerdasan dan kecerdikan otak untuk anak   

5. Kencing Manis - Omega Guard dapat membantu menyeimbangkan paras gula dalam darah si penghidap kencing manis.

6. Osteoporosis - Omega Guard mengurangkan risiko osteoporosis dan membantu wanita selepas fasa menopous supaya lebih tenang.

7. Kanser - Hasil kajian mendapati minyak ikan Omega Guard mampu membantu mencegah kanser payudara, kanser usus, kanser prostat dan lain-lain kanser lagi.

8. Nyanyuk - Omega membantu mengurangkan risiko nyanyuk di usia senja kelak tauuu...

9. Kulit & Rambut - Omega Guard dapat memberikan kelembapan pada kulit dan mengelakkan kulit kepala menjadi kekeringan dan berkuping-kuping.

10. Radang & Alergi - Omega Guard Shaklee dapat mengurangkan simptom arthritis rheumatoid, psoriasis dan penyakit autoimun.

11. Kehamilan - Wanita mengandung yang mengambil Omega Guard setiap hari mampu mengurangkan risiko kelahiran bayi pra-matang, menurunkan tekanan darah tinggi dan mengelakkan kemurungan selepas bersalin.

12. Kesuburan / Zuriat - Omega Guard memberi imbangan dan membaiki paras hormon serta meningkatkan aliran darah ke dalam rahim. Semakin banyak pengambilan Omega Guard Shaklee oleh seseorang wanita, maka semakin tinggi peluang untuk mengandung. Insya-Allah dengan izin-Nya.

13. Depresi / Kemurungan - Omega Guard membantu orang-orang yang mengalami masalah kemurungan. 

14. Membantu pankreas pesakit2 kanser untuk berfungsi dengan lebih baik.

15. Mencegah penyakit gout

Sekarang ni.. bukan semua minyak ikan dipasaran yang dijamon kualiti dan ketulenan 100% terjamin. Pastikan "minyak ikan" yang kita ambil bebas dari kandungan merkuri. Merkuri banyak terdapat dalam ikan yu, pari, tuna, todak, tenggiri, kerapu, makerel (kembung besar) malah ikan-ikan yang tidak bersisik mengandungi tahap merkuri yang tinggi.

Pastikan sebelum korang beli, semak dulu label kandungan "total fish oil"... dan kalau korang nak tau.. minyak ikan Shaklee adalan paling murah dipasaran dan teramat berbaloi dengan tahap 100% ketulenan.

**********************************************************
Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan produk Shaklee. Insya-Allah, rerunei.ady stock. COD Sekitar Balok, Gebeng, Beserah, Indera Mahkota, Bandar Kuantan dan sekitar dengannya. Postage seluruh negara termasuk Sabah & Sarawak, Singapore dan B
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.

Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png