October..! Awesome summer...!


Assalamualaikum & Hiiii ^_^

Alhamdulillah… harini bermula la perjalanan kita dalam bulan October ni.. Best punya menaip entry dari pagi, petang baru sempat publish.. Bestnya rasa.. semoga October ni membungakan hasil yang mekar untuk November. Apa pun terjadi hidup mesti diteruskan.

Heheheh.. hari ni baru 1hb dah terpikir 1hb November.. hehehe.. nakal otak ni… Tapi apa yang menarik dengan November sampaikan buat Nadia tak sabar nak tunggu November..? Jeng-jeng.. Nanti Nadia akan cerita yea.. tunggu next entry.. Nanti Nadia cerita tau..

Anyway, Nadia rasa dah lama Nadia tak menghupdate blog setiap hari dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat. Seboleh-bolehnya Nadia berdoa.. October mampu buat Nadia tersenyum hati senang untuk November yang bakal menjengah  nanti. Allah sentiasa dengan kita. Cuma kita je selalu lupa, alpa dengan Allah.

Oktober adalah bulan paling mencabar Nadia rasakan.. yelah bulan Oktober kat luar negara kan musim autumn.. semoga hari-hari akan mendatang dalam Oktober ni dapat menguatkan lagi semangat Nadia. Chaiyokkk…!!! Aamin..


**********************************************************
~~LovesomebodyHambaAllah~~
©©Nadia Reza©©

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png