Vitamin C Chewable untuk Kanak-Kanak

Vitamin C Chewable untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum & Salam Sayang..

Petang ni kita kongsikan sikit cerita tentang Vitamin C Chewable yang teramat sesuai untuk kanak-kanak.

 

Pernah tak anak anda meragam mahukan gula atau aiskrim atau seangkatan dengannya yang buat ibu jadi gundah gulana? Atau kalau sekalipun kita tak bagi tapi ada orang yang menghulur terpaksa terima pulak.

Nadia nak cadangkan vitamin C chewable ni yang sangat sesuai diberikan pada anak-anak anda sebagai kudapan harian mahupun sebagai vitamin harian yang bagus untuk mereka.

Ianya masam manis, sedap boleh dikunyah. Namanya lagi chewable maka memang sesuai sekali dikunyah. Jangan taktau, kadar penyerapan bila dikunyah adalah menjadi sangat baik kerana ada enzim air liur yang membantu mencernakannya dengan lebih baik. Anak-anak anda pasti suka.



Dalam satu botol mengandungi 90 tablet maka satu biji sehari boleh tahan 3 bulan. Harganya pun sangat berbaloi hanya RM37.50 sahaja. Jika dikira hanya 40 sen sehari je dilabur untuk anak anda. Sangat berbaloi dan sangat membantu anda.

Apa kebaikan vitamin c chewable untuk kanak-kanak ni? Yang paling utama adalah:

Vitamin c chewable: boleh dikunyah begitu sahaja utk kesihatan gusi dan meningkatkan sistem imun badan supaya tidak mudah terkena jangkitan demam dan selsema yg disebabkan oleh virus.

Ha bagi anak-anak yang dihantar ke taska, ibu boleh bekalkan vitamin cchewable untuk harian mereka kerana faham sahajalah di taska kalau budak lain demam atau tak sihat maka ada kemungkinan anak kita yang sihat juga boleh berjangkit. Jadi jangan ambil mudah, jagalah kesihatan anak-anak kita. Sekurangnya kita protect mereka, daripada tidak bagi perlindungan langsung kan?

So,jangan teragak-agak dapatkan Vitamin C Chewable ni dari Nadia sekarang. Sayang anak-anak..? Laburkan sedikit kewangan untuk kesihatan anak-anak anda.

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003






No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png