Hentikan Sindrom Tua : Utamakan 3 Benda Penting

Hentikan Sindrom Tua : Utamakan 3 Benda Penting

Assalamualaikum & Salam Jumaat

“Hentikan Sindrom Tua : Utamakan 3 Benda Penting” pelikkan tajuk entry kali ni. Tapi sebenarnya itulah yang terjadi dalam rutin kehidupan kita sebagai wanita. 3 perkara penting untuk hentikan Sindrom TUA kita abaikan. Ini kerana kian hari kian bertambah rutin yang kita tanggung. Sebagai wanita yang berstatus bekerja, terlalu banyak kerja yang perlu kita tanggung akan tetapi dengan kudrat terhad yang kita ada, apa sangat yang mampu kita laksanakan seharian. Ni belum lagi berkahwin dan ada anak tau. Makin hari makin banyak keje dan permintaan untuk jadi superbwomen pun semakin tinggi.

Jadi, kita perlulah siapkan diri untuk jadi superbwomen untuk menghadapi cabaran hidup yang semakin hebat ini. Kalau tak, confirm kita akan merana akibat stress dan keletihan yang teramat sangat.
Sebagai wanita bekerja dan part-timer bisnes online, cabaran saya sama seperti wanita berkerjaya yang lain yang sudah mempunyai keluarga. Diri nak bertenaga sepanjang hari. Mana tak nya, dari buka mata,saya dah mula bekerja dan setelah habis masa bekerja, Nadia akan luangkan masa pula dengan bisnes Nadia dan jenguk-jenguk rumah. Wanita dan rutin harian (memasak,mengemas) tak dapat dipisahkan. Walaupun belum berkeluarga, sebolehnya Nadia elak makan diluar. Lebih suka jika memasak sendiri. Kita dapat tahu nilai dan tahap kebersihan makanan yang kita sediakan sendiri. TV..? Kalau ada masa tengok la.. kalau tak, rutin diri je la.. Walaupun tak tengok TV,isu semasa tetap dapat update tau.. tu la untungnya bila berbisnes online.
Hormon wanita memang sukar diramal. Macam air laut. Ada pasang surut nya tersendiri okeh.. heheh.. bila usia kita mencecah 30tahun dan ke atas, hormone mula kucar-kacir, jerawat yang sepatutnya “cool down” selepas usia remaja, boleh pulak datang melawat muka kita yang comel ni. Penyakit2 hormon tak stabil pun seperti cyst dan fibroid berisiko tinggi menumpang dalam tubuh badan kita ni. Kalau period yang dulunya haru biru, tetap takde perubahan.

So, untuk tidak menjebakkan diri kita dalam masalah hormone tu,saya cadangkan supaya wanita seperti kita ni amalkan pengambilan suplimen semulajadi. Nadia percaya suplimen zaman sekarang bukan hanya untuk orang2 kaya atau orang sakit sahaja tapi semua golongan patut amalkan tak kira tua atau muda.

Nadia pun kerisauan, walaupun Nadia belum lagi tergolong dalam wanita yang terkena “sindrom TUA” ni, tapi Nadia berjaga2. Usia sekarang yang bakal menjengah 30-an dalam masa 3-4tahun akan datang bakal mengundang Nadia kea rah “Sindrom Tua” jika tidak beringat dari sekarang. Malu aihh.. kalau sindrom tua ni kita dapat.. sekarang pun kerap terasa letih2, badan lesu2.
So,khas untuk wanita. Shaklee dah sediakan vitamin yang sesuai dengan jiwa dan keperluan untuk menghadapi perubahan cycle dalam hidup wanita.


GLA dan kebaikkannya
GLA ini penting untuk hormone wanita. GLA Shaklee dapat mengurangkan period pain, sakit kepala,susun atur period cycle bagi yang tak pernah teratur periodnya dan melegakan symptom menopause.

Ostematrix dan kebaikkannya
Lebih dari sekadar kalsium.. seriusllyy..selain dari pembentukkan tulang dan gigi yang kuat, ostematrix turut bantu kurangkan period pain, sakit pinggang, migraine, buasir dan bantu umtuk dapatkan tidur yang lena. Kalau ibu2, confirm tido tak lena kan.. mana nak menyusukan anak lagi, teman anak ke toiet la, anak tak sihat meragam malam la, dan macam2 lagi. So, masa untuk rehat dan tidur yang lena pastinya terganggu dan masa rehat ini dapat di cover dengan pengambilan Ostematrix.

Omega Guard dan kebaikkannya
DHA dan EPA dalam omega guard ini dapat membantu jantung dan otak untuk berfungsi dengan lebih mantap. Risiko sakit jantung, strok, kolestrol tinggi, nyanyuk dapatlah diminimakan.. lebih kurang dapat dijauhkan laa.. Yang bestnya Omega ni dapat bakar-bakar lemak tauu.. Insya-Allah mana tau kot2 boleh selim melim gituuu walaupun dah berusia. Yewwww…. Kalau ada dikalangan kita yang pregnant atau menyusukan baby pun boleh amik Omega tau.. baik untuk perkembangan otak anak.. berkongsi DHA yang baik dengan anak. Mana tau anak2 boleh jadi bijak pandai.

Nadia pun wanita dan nak berkongsi nasihat pun dengan wanita2 di luar sana yang berkeinginan nak cantik,bergaya, menawan dan sihat tak kira usia amalkan pengambilan suplimen dari sekarang. Sekiranya kita mula dari sekarang simpton PMS, menopause, risiko jantung dan strok pasti bukan bakal jadi BFF kita kelak. Jom semua amalkan GLA, Ostematrix dan Omega.. ^_^ Meh kita sihat bersama.

 Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png