Bakar Lemak Dengan Set Kurus Shaklee

Bakar Lemak Dengan Set Kurus Shaklee

Sekarang mesti ramai yang masih dalam mood beraya kan. Walaupun dah nak berakhir Syawal dah ni. Makin ramai pulak yang sibuk meng-“open House” last-last minit Syawal ni. Bestkan raya uols? Kalau tak best tipu sangat la kan, korang.. Dapat bermaaf-maafan, jumpa kaum keluarga, makan-makan tu wajib la kan hehhee... Haa da pulun makan macam-macam ni mesti ada yang risau berat badan naik.


Normal la.. bukan selalu dapat makan semua makanan masa raya tu kan. Masa raya ni je nak makan lemang, ketupat, biskut raya semua tu. Kalau lepas raya tu, dah takde feel raya la kan hehehe... tambah-tambah di akhir Syawal ni. Raya last minit la katakan.. mesti korang pulun makan ketupat, lemang, rending dan makanan-makanan yang popular masa raya ni. Nak jumpa makanan yang macam ni lepas ni memang payah la kan.

So, nak tak nak confirm bedal makanan best ni kaw-kaw.. hehehe.. Berat badan pun confirm dah naik, mesti kalut nak cari ubat kurus ye hehee. Lepas tu bajet terhad sebab dah banyak berbelanja untuk raya. Jangan risau, ada jalan penyelesaiannya.. Meh Nadia kongsikan set kurus bajet dari Shaklee.  



Haaa ini la set nya... Alfalfa Complex dan Lecithin Shaklee. Dua produk ini adalah vitamin ye.. Dan semestinya 100% semulajadi dari Shaklee yang dijamin selamat. Bukan ubat kurus yang boleh turunkan berat badan secara mendadak tau !

Ok, Nadia ringkaskan fungsi setiap satu vitamin ni.

Alfalfa Complex
[] Membuang LEMAK dalam badan
[
] Menyingkirkan TOKSIN dari badan
[
] Melegakan SEMBELIT

Lecithin
[] Memecah & membakar LEMAK
[
] Menurunkan kadar KOLESTROL
[
] Membersih dan melicinkan SALURAN DARAH

Memang kedua-duanya berfungsi membakar lemak-lemak jahat yang bersembunyi didalam badan kita. Bukan sekadar membakar lemak, tapi dapat membuang toksin dari badan serta menurunkan kadar kolestrol korang. Itu bonusnya bila anda dapatkan set ini.

Harga ? Konfirm tak sampai RM100 dah tahan untuk 2bulan++. Dah tentunya murah dan mampu milik..kan..kan..? Set Kurus Bajet kan :) 


Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png