Shaklee TUTUP....????


Assalamualaikum & Salam Sayang Semua

Shaklee nak tutup a.k.a bankrup…? Ramai ke yang suka Shaklee tutup..? Khabar angin ke betul2 ni.. tak tau la kenapa ramai yang suka Shaklee tutup.. Shaklee tutup sebab ramai yang boikot Shaklee..? Betul ke..? Ish.. betul ni..

Hehehehe..mesti korang tertanya2 betul ke..? kan.. kan.. kan.. tak terjawab Nadia bila ramai yang bertanya macam tu.. So, meh sini Nadia perjelaskan supaya takde tertanya2 lagi dan takde yang kata Shaklee bankrup okeh..

Sebenarnya Shaklee tak tutup pun tau.. Shaklee sekarang tengah perhebatkan lagi Shaklee yang sedia ada ni tau.. So, Shaklee hanya tutup sementara beri peluang untuk kerja2 pemindahan sahaja okeh. BUKAN GULUNG TIKAR.. Shaklee Main akan menghentikan operasi pada lokasi semasa termasuk www.Shaklee2u.com.my  bermula jam 19:00pm 22hb August sehingga 24hb August 2014. Shaklee mula beroperasi semula pada Isnin 25hb tau.. ©©


So… jangan ada lagi tau khabar buruk tentang Shaklee kesayangan Beta ni.. hehehe.. love u lah Shaklee.. ©©©



 Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png