Salam Jumaat,Salam Takziah

Assalamualaikum & Salam Jumaat..

Malaysia dalam kesuraman hari ni. Takziah buat keluarga mangsa MH17. Sebagai rakyat Malaysia yg prihatin,mari kita sama2 sedekah Al-Fatihah buat mangsa yang beragama Islam dan bertafakur selama seminit untuk bukan Islam.


Walaupun,keluarga kita tak terlibat tapi tak salah kalau kita turut sama bersimpati dalam kejadian tak diduga ini. MH17.

Setiap dari kita dah tertulis saat kematian masing2. Mungkin ini bukan takdir kita. Sebagai saudara se-islam turut merasakan kesedihan yang dirasai keluarga mangsa. Kejadian yang mugkin takkan dapat dilupakan. 


Al-Fatihah




Semoga kita mendapat sedikit keinsafan dari apa yang terjadi. Kekalkan keamanan Malaysia dan jadi rakyat yang sentiasa prihatin.


Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png