Kurus dengan Cinch Shake

Assalamualaikum & Salam Syawal

Alhamdulillah.. dah 9hari pun kita ada dalam bulan Syawal yang mulia nie. Korang mesti suka kan kehadiran Syawal ni.. Macam-macam hidangan sedap kita dapat nikmati. Best sangat kan dapat makan sedap2.. Bukan takat kita je raya tau, LEMAK pun raya sekali. Pastu lemak lagiiii sibuk beraya sakan dalam tubuh badan kita... Raya la katakan.. Maka dengan rasminya, Nadia pun isytiharkan “berat badan” pasti naik…

So,dah seminggu kita raya ni, cepat2 kena ambil tindakan. Berdiet la jawabnya… Jom kita berdiet dengan Set Kurus Shaklee Dan Cinch Shake Shaklee. Korang nak tau info lanjut set kurus Shaklee, Klik Sini. Entry ni, Nadia extra cerita tentang Cinch Shake Shaklee okeh.

Matlamat CINCH
Nadia nak bagitau satu perkara yang patut anda semua tahu ialah Cinch memang dibuat untuk membantu kita mendapatkan berat badan yang sesuai. Jadi hasil kajian telah dibuat dan Cinch memang terbukti dapat membantu mengatasi masalah paling ditakuti oleh kita, iaitu YOYO EFFECT !! Kiranya kesan YOYO antara benda yang paling tak bagus sebab berat badan kita akan turun naik = macam yoyo. Kenapa begitu ? kerana semasa kita diet, jisim lemak tidak berkurangan, apa yang berlaku hanyalah jisim otot yang berkurangan. Sebab itu kita rasa macam dah turun, tapi tetiba naik balik. Jadi Cinch yang diperkaya dengan formula khas LEUCINE mampu mengatasi YOYO EFFECT ni.

Berapa Kandungan Leucine dalam Cinch ?
Semua orang tak tahu kan kandungan Leucine dalam Cinch kan..? hehehe.. kalau ada yang  tahu pun, sudah semestinya orang yang pakar dalam SHAKLEE. Seperti kata pakar Shaklee, memang formula itu diRAHSIAkan sendiri oleh SHAKLEE. Kenapa rahsia..? Ia dirahsiakan supaya CINCH SHAKE Shaklee lebih esklusif berbanding produk kurus yang lain. Jadi, LEUCINE dalam cinch shake memang terbaik untuk membantu melindungi otot dari menyusut akibat melakukan aktiviti berat.

Cinch Sebagai Multivitamin ?
Kalau ikutkan jawapan dari pakar CINCH, ramai je yang boleh ambil. Cinch terbaik ambil sebab dalamnya ada multivitamin untuk support badan kita yang kurang vitamin. Nak amalkan diet sihat, mestilah mengamalkan diet yang mempunyai multivitamin yang hebat dan ianya hanya ada pada CINCH.

Terpikat,terjatuh cinta dengan Cinch Shake Shaklee ?
Korang boleh call/sms/WhatsApp/wechat @ seangkatan dengannya Nadia untuk dapatkan Cinch Shake Shaklee ni k.. kalau korang nak order sendiri pun boleh. Korang klik jea gambar kat bawah ni. Walaupun korang order sendiri, korang tetap boleh “contact” Nadia untuk dapatkan cara makan & penyediaan Cinch ni okeh. Nadia akan layan korang first class dan korang boleh jadi kawan Nadia sampai bila2. Jangan serik mencuba. ^_^

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003







No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png