Ini kalilah Segarkan Badan Untuk Ramadhan yang Barakah...!

Puasa Ramadhan Lebih Bertenaga dengan Set Mighty 3 Gems Shaklee

Assalamualaikum readers.. waaa... terasa janggal dua hari tak menjenguk dunia maya Nadia ni.. aish.. rindu ler.. korang macamana..? sihat tak..? sedar tak sedar kita dah masuk pun minggu terakhir Syaaban kan..? macam tak percaya je Syaaban bakal tinggalkan kita..

Alhamdulillah, tak berapa hari je lagi seluruh umat Islam akan menyambut kedatangan bulan yang mulia, bulan Ramadhan. Jadi kepada sesiapa yang masih berhutang puasa pada tahun lepas, cepat-cepatlah ganti eh.. Alhamdulillah.. bila Nadia sendiri dah settle kan hutang puasa tahun lepas.. (^_^)

So, macama mana persiapan korang nak menjalani Ramadhan..? dah siap nak tempuh Ramadhan..? Sesiapa sahaja tak kita pelajar, para pekerja atau  para ibu(terutamanya ibu mengandung dan menyusukan bayi konfirm akan merasai nikmat kepenatan dan keletihan selepas seharian berpuasa. Tambah-tambah pula, pada sebelah malamnya kita akan menunaikan solat terawih, lagi-lagilah rasa letih. kadang-kala terlelap juga nak tunggu habis terawih kan..?? (hehehe.. Nadia ler tu..)

Nanti korang tengok..awal-awal Ramadhan di surau atau masjid penuh je kedatangan jemaah.  Semakin banyak Ramadhan makin berkurang jemaah.. Kenapa..?? Sebab badan kita semakin lesu.. letih.. penat..  Awalnya penuh masjid dan surau. sampai tak cukup tempat...Tapi saat-saat 10 yang terakhir kita jadi liat. Sepatutnya, malam 10 terakhir ni yang patut kita kejar..tak gitu. Hai, panjang pula syarahan.. sorry yek (^_^)

InsyaAllah, kali ni Nadia nak berkongsi info tentang Set Mighty 3 Gems Shaklee ni yang telah banyak membantu ramai penggunanya untuk menjadi lebih bertenaga sepanjang bulan puasa.. Nak pahala berganda.. badan pun kena segar, sihat sentiasa supaya dapat kejar amalan akhirat.
Set Mighty 3 Gems Shaklee ini terdiri dari:
Kalau korang ada Set Mighty 3 Gems ni.. teramat digalakkan untuk ambil ESP Shaklee yang dicampurkan dengan Meal Shakes Shaklee semasa besahur dan Performance (ambil secara berasingan). Alhamdulillah... kenyang sangat dam mampu bertahan sehingga berbuka! Lepas berbuka boleh ambil lagi Performance Drink segelas.. pergh... memang bertenaga je terasa.. (^_*)

Alhamdulillah, upline Nadia yang menyusukan anaknya (fully breastfeeding okeh..!) share pengalaman dia tak rasa penat dan lapar sepanjang hari dan paling BESTTT.. dia berjaya puasa penuh pada bulan Ramadhan yang lalu.So, Nadia memang suggest untuk korang amalkan pengambil Set Mighty 3 Gems Shaklee sepanjang Ramadhan nanti dan boleh teruskan jika kita tak berpuasa sekali pun.. 

Set Mighty 3 Gems Shaklee ni sesuai untuk:
  • Ibu mengandung.
  • Ibu menyusu.
  • Yang buat kerja berat.
  • Yang nak kurus/gemuk.
  • Yang selalu letih, tak bermaya.


Apa kelebihan Set Mighty 3 Gems Shaklee ni?

Bantu mengenyangkan.Bantu mengelakkan dehidrasi.Bantu bekalkan nutrisi lengkap.Bantu kekalkan stamina.Bantu bekalkan tenaga.Bantu kembali aktif – terawih dan riadah.Bantu mengurangkan selera makan. 

So, cepat-cepat dapatkan SET hot ni supaya Ramadhan kita kali ni diisi dengan penuh keberkatan dan dapat kaut semua amalan untuk bekalan akhirat sana nanti.

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png