FROM SHAKLEE TO HIM...

Faedah Dan Kelebihan Set Kesihatan Lelaki Shaklee

Bismillah..
Assalamulaikum dan salam sayang semua..
Salam 12Ramadhan. Sekejap je kan Ramadhan dah berlalu 12 hari.. J Terasa terlalu cepat masa berlari meninggalkan kita. Selagi adanya Ramadhan, kita kena sama2 kejar amalan-amalan yang baik sempena bulan mulia ni. Jangan biarkan Ramadhan berlari meninggalkan kita tanpa sempat kita mengejar kebaikan Ramadhan ni.
Hari ini Nadia nak share sesuatu berkaitan orang lelaki. Orang perempuan pun boleh baca sebab lelaki dan perempuan saling memerlukan antara satu sama lain dan tak salah untuk tambah ilmu…Tak gitu ?
Kalau cerita pasal produk Shaklee, ramai yang menganggap Shaklee hanya mengeluarkan set produk untuk perempuan sahaja…Contohnya Set semasa mengandung, set selepas bersalin, set kecantikan muka dan macam macam lagi…so macamana pula dengan lelaki.
Jangan risau….Shaklee tidak sesekali melupakan kepentingan kaum lelaki. Pemakanan tambahan yang telah didihasilkan oleh Shaklee tidak mementingkan jantina semata mata. Semua gen samada lelaki atau perempuan boleh mengambil suplemen yang di hasilkan. Shaklee utamakan dari usia setahun jagung hingga kita menutup mata tak kira usia.
Baik … Lelaki tidak terkecuali dalam menghadapai pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi.
Ada diantara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit dalam hidup mereka seperti :
§  Mati pucuk
§  Pembesaran prostat
§  Kelesuan
§  Kurang tenaga dan stamina
Set Men’s Vital Health Shaklee membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki.
Antara kebaikannya ialah :
§  Memelihara kesihatan prostat
§  Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
§  Memelihara jantung yang sihat
§  Membantu mengekalkan tekanan darah normal

§  Mengawal tahap kolestrol

Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

Antara kebaikan setiap vits hot ini ialah  :
Zinc Complex – Zink merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita. Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.

Omega Guard – Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Vita-E Complex – Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar Bandar Kuantan, Gebeng dan Balok. Khidmat pos seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png