Awesome Carotomax

Assalamualaikum w.b.t...

Hye..Bertemu lagi..Kali ni Nadia nak share tentang Carotomax Shaklee...Untuk entry kali ni, Nadia xnak cite panjang2..just nak share picture2..xdela bosan sgt kan...So...Carotomax ni untuk sape yea?

Ok...so...bagi insan2 yang mempunyai masalah penglihatan atau inginkan kesihatan menyeluruh kerana tak sempat mengamalkan diet seimbang..anda boleh dapatkan Carotomax ini...

Jom kita tengok plak...kandungan yang terdapat dalam sebiji carotomax. Kalo direnung2 sejenak..mungkin kita xsangka kan...tapi itulah kelebihan vitamin Shaklee...so...yakinlah dengan produk Shaklee dan kita amalkan memakannya..Insya Allah dengan izin-Nya....
Tahukan anda setiap hidangan Carotomax mengandungi 102 hidangan pisang?? 714 biji buah aprikot?? Apa lagi yea??? Ok..jom tengok picture kat bawah ni...
Terdapat 5 jenis karotenoid penting bagi perlindungan antioksidan yang kuat untuk kesihatan anda.
  • Alfa Karotena : 89 biji buah rasberi
  • Beta Karotena : 102 hidangan pisang
  • Likopena :714 biji buah aprikot
  • Lutein : 285 biji buah limau gedang
  • Zeaxanthin + Kuercetin, Ekstrak Biji Anggur & Brokoli : Ikan Salmon & Mikroalga laut               

         
Apakah fungsi – fungsi karotenoid yang terdapat dalam Carotomax ini??
Secara keseluruhannya...Carotomax mempunyai fungsi-fungsi seperti gambar dibawah yea..
Disini Nadia nak share juga sedikit peringatan untuk ibu2 yang mengandung... Ibu yang mengandung dilarang mengambil Carotomax kerana pengambilan vitamin A yang lebih terutama pada trimester pertama boleh mendatangkan kesan kecacatan termasuk jantung & saraf bayi dalam kandungan.

Semoga berjumpa lagi di lain entry..rajin2kan diri ke blog Nadia ni...mana yang baik kita kongsi bersama...Jika anda berminat dengan produk Carotomax ni bolehlah contact Nadia.

Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar Bandar Kuantan, Gebeng dan Balok. Khidmat pos seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003




Alhamdulilah syukur kehadrat illahi kerana dengan limpah kurnia-Nya dapat kita melihat semua keagungan ciptaan-Nya. Hanya dengan pancaraindera kita mata, maka segala keindahan anugerah ciptaan-Nya dapat kita lihat dan nikmati. Bayangkan sekiranya kita tidak dikurniakan nikmat melihat sudah tentu kita berada dalam kegelapan. Rasullulah saw mengajar doa untuk memohon rahmat Allah swt agar dipelihara nikmat penglihatan : 

"Ya Allah, kurniakan kami kemampuan untuk menikmati dengan pendengaran kami, penglihatan kami, dan kekuatan kami apa yang telah engkau izinkan dalam hidup kami. Jadikanlah semua itu pewaris daripada kami."(riwayat al-tirmizi)






No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png