Awesome Testimoni Vitamin C

Hai uollss.. Alhamdulillah.. ringan lagi jari Nadia nak menaip hari ni.. banyak benda sebenarnya Nadia nak share.. tapi disebabkan Nadia ada masalah tak dapat nak dielakkan, terpaksa la menaip di siang hari.

So.. pepagi lgi Nadia dikejutkan surprise yang awesome sangat..  suka sesangat Nadia rini.. dapat feedback best dari BFF Nadia yang amalkan Vitamin C 500mg Shaklee ni.. 
Alhamdullillah, cik Ayda suka sangat consume Vitamin C 500mg Shaklee ni..

Kalau korang nak terasa best macam cik Ayda ni, korang kena consume sendiri Vitamin C Shaklee ni. Bulan ni bulan kecantikkan tau.. Shaklee tawarkan extravaganza mood cantik untuk hari raya akan menjelang tak lama lagi ni. So, kita ada masa lebih kurang sebulan ++ macam tu untuk cantik dihari raya. So, jom cepat-cepat grab k.

Apa istimewanya Vitamin C Shaklee ni sampai ramai yang consume mesti akan repeat dan akan amalkan terus dan jadi kewajipan untuk amik setiap hari… Jom, kenal-kenal dengan Vitamin C Shaklee ni.

KEISTIMEWAAN Vitamin C Shaklee
  • Mempunyai Vitamin C – 553.00mg
  • Mempunyai Citrus Bioflavonoids Complex – 120.00mg
  • Kedua-duanya mempunyai kandungan yang sama. Cuma Chewable Vita-C Plus (100mg)mempunyai pertambahan Rose Hips Powder (juga salah satu sumber vitamin c yang hebat). Ia juga dikatakan sebagai ‘stomach tonic’ kerana ia membantu mengubati ulser perut, diarrhea, sembelit dan sebagainya. Selain daripada itu ia turut bertindak terhadap kolesterol, diabetis, tekanan darah tinggi dan sebagainya.
  • Rasa lebih sedap dan lebih seronok untuk dinikmati.
  • Lebih mudah dikunyah.
  • Lebih sesuai untuk seisi keluarga.
  • Menarik minat kanak-kanak untuk mengambil Vitamin C dan dos nya sudah bersesuaian untuk kanak-kanak.
  • Lebih sesuai untuk golongan berusia yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah dan susah untuk menelan disebabkan sakit ataupun faktor ketuaan.
  • Lebih sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah fizikal dalamanseperti gastroesophageal reflux disease ataupun ketumbuhan esophageal yang mempunyai masalah menelan tablet.
  • Lebih sesuai untuk mereka yang selalu berada di luar kerana melancongdan sebagainya. Jadi, pengambilan Vitamin C jenis kunyah lebih mudah sebab tidak memerlukan air untuk dimakan.
  • Dos Vitamin C yang rendah dalam setiap tablet kunyah adalah lebih sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif seperti gastrik, pedih hulu hati dan cirit-birit. Pengambilan Vitamin C dalam dos yang besar boleh menyebabkan ketidakselesaan. 

 
Bestkan Vitamin C ni.. so, korang kena cepat-cepat beli dan consume cepat-cepat supaya korang pun akan cantik sebelum raya nanti. Cepat tau.. sebelum terlambat.. Bulan ni promosi tau, beli 2botol dan dapat diskaun 5%. Kalau nak murah lagi, korang boleh "sign-up" jadi member dan nikmat extra penjimatan.

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png