SyafakAllah... Sakit itu penghapus dosa...

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang” 
 Assalamualaikum, Hiii.. ^_^
Salam 16 Ramadhan.. Syukur Alhamdulillah di berikan kesempatan berpuasa sehingga detik ni. Allah takkan uji seseorang diluar kemampuan kita.. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Pagi ni, Nadia lansung tak sedar sahur, sedar je jam dah tunujuk pukul 6.15am. Hambik kau.. Siap-siap, solat.. terus datang keje. Dah masuk opis baru nak kalut pegang HP. Jam kunci.. apa yang tak kena taktau ler.. boleh pulak tak sedar lansung..
Allah.. pagi ni nadia dapat berita yang pakchaq (ayah sedara) nadia dikejarkan ke hospital akibat tak sedar diri lebih dari 24jam. Call makchaq (mak sedara) lansung taktau nak cakap camna. Call mak.. mak yang ceritakan segalanya. Nadia titipkan doa dari jauh semoga pakchaq kembali sembuh. Doc cakap pakchaq kena operate sebab tekanan darah terlalu tinggi dan air dah nak menguasai dalam otak. Nadia tak tau sebabnya. Semoga pakchaq kuat tabah menghadapi ujian Allah ni. Sesungguhnya sakit itu penghapus segala dosa. Allah tau yang terbaik buat pakchaq. 
SyafakAllah.. sakit itu penghapus dosa
Ehsan : ILUVISLAM
SyafakaAllah pakchaq. In Sha Allah.. along sentiasa titipkan doa dan hadiahkan ayat-ayah suci buat Pakchaq. Sabar tempuhi segala ujian Allah. Semoga dengan apa yang teradi ini buat kita makin dekat dengan Allah. Allah lebih mengetahui segalanya. Allah masih sayangkan kita.. Allah sentiasa nak kita berdamping dengan-Nya. 
Buat kengkawan blogger.. nadia mohon doakan semoga pakchaq nadia cepat sembuh.. sihat seperti sedia kala.. 

Your Trusted SID..©©Nadia Reza©©
012-9092253
**********************************************
LoveSomebodyHambaAllah 
Love u olls.. (^_*)

 

4 comments:

  1. kesian nya Pakchaq nadia. Saya doakan Pakchaq cepat sembuh dan sihat selalu.

    ReplyDelete
  2. Syafakallah..semoga pak chaq cepat sedar dan beransur pulih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamin.. pakchaq dah sedaq rini.. tapi masih dalam ICU. masih dalam pemantauan.. thanks doakan pakchaq nadia

      Delete

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png