Hadiah Hari Bapa : Hindari Bahaya Darah Tinggi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang” 
 Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

Setiap tahun pasti tertunggu tibanya June kan.. Mana taknya, ramai yang menanti untuk menyambut hari bapa bersama-sama ayah tercinta. Nadia beruntung, hari bapa dekat-dekat je dengan besday abah. Tak payah pening-pening nak sambut 3-4kali. 

Korang dah cari hadiah untuk abah korang..? Kalau ada yang belum, mai nadia nak cadangkan korang belikan hadiah suplemen buat abah tercinta. Yelah, hadiah ni pun bermakna tau. Sihatkan abah besar pahalanya. Sekurang-kurangnya kita dapat jaga kebajikan abah walaupun kita sebumbung dengan abah. Pastikan abah jauh dari penyakit membunuh dalam diam. 

Tau tak penyakit membunuh dalam diam tu apa..? Penyakit membunuh dalam diam itu adalah penyakit darah tinggi. Kita takkan sedar tentang tekanan darah kita setiap hari melainkan kita check setiap hari mengguna mesin khas tekanan darah yang bukan dimiliki oleh setiap orang. Tau tak berapa tekanan darah normal manusia..?

Bacaan tekanan darah
Ehsan GOOGLE

Darah tinggi ni merupakan satu penyakit yang merbahaya tau. Kekadang tu ramai yang tak perasan mereka adalah penghidap darah tinggi. Jika korang nak tahu, penyakit darah tinggi ni boleh membawa kepada banyak komplikasi. Antaranya ialah

  • Komplikasi pada otak
  • Serangan Stroke/Angin Ahmar atau Stroke ringan dan sementara (Transient Ischaemic Attack)
  • Penyakit jantung seperti Penyakit Jantung KoronariKegagalan Jantung KongestifLeft Ventricular Hypertrophy.
  • Komplikasi pada mata
  • Perdarahan dan kerosakan kepada kawasan yang sensitif dalam mata
  • Keadaan yang dikenali sebagai Hypertensive Retinopathy
  • Komplikasi pada buah pinggang
  • Kegagalan fungsi buah pinggang (paras serum kreatinin tinggi, Microalbuminuria, Proteinuria).
  • Peripheral vascular disease seperti Aneurysm
  • Kehilangan satu atau lebih denyut nadi
Banyak kan? gerun rasanya bila tengok banyak gila komplikasi akibat penyakit darah tinggi ni. So, jangan biarkan abah kita dibelenggu penyakit darah tinggi dalam diam ni. Bukan takat abah je tau, mak pun kena jugak amalkan supaya mak pun tak lekat darah tinggi dalam diam ni.. Bahaya....!!
So, korang wajib hadiahkan mak abah dengan set suplemen darah tinggi Shaklee ni.. Hadiahkan sempena pengorbanan mak abah besarkan kita. Apa la sangat beli suplemen dengan jasa mereka. Apakah Set Darah Tinggi Shaklee yang disyorkan?

Set Darah Tinggi Shaklee
Cadangan Set Darah Tinggi Shaklee

1. OmegaGuard
  • Omega 3 telah diuji dan dibuktikan untuk mengurangkan hipertensi (tekanan darah tinggi). Menurut kajian terbaru dari American Heart Association Journal telah menguji 5000 orang.
  • Mereka mengenalpasti sejarah kesihatan dan mengukur tekanan darah pada awal kajian. Ia menunjukkan kebaikan Omega 3 merendahkan tekanan darah berbanding orang yang tidak mengambilnya.
  • Bertindak melancarkan saluran darah, membuang kolestrol. Kolestrol yang tidak terkawal menjadi bapa kepada penyakit darah tinggi, kencing manis dan sebagainya.
2. Garlic Complex
  • Mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah, menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan selular.
  • Garlic Complex dapat mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini merupakan antara penyebab tekanan darah tinggi meningkat.
3. Ostematrix
  • Mengimbangi tekanan darah
  • Mengawal tekanan jantung
  • Kalsium, Magnesium, Phosforus, Vitamin D Formula Lengkap Seimbang. Antara peranan kalsium magnesium yang seimbang ialah akan menstabilkan degupan jantung, kalsium nutrien penting untuk otot dan tulang dan otot terbesar dan terpenting kita ialah jantung, so nampakkan kaitannya.
Kalau semua nak tau.. Set ni  harganya tak sampai RM300++ Kalau ada yang berminat nak dapatkan Set Darah Tinggi Shaklee, korang boleh klik "Order Now" dan terus hubungi nadia untuk dapat free konsultansi. In Sha Allah nadia akan bantu korang sebaik mungkin. Atau korang boleh hungi nadia terus untuk buat pembelian atau dapatkan diskaun lagi..


In sha Allah, Nadia sediakan khidmat COD sampai depan rumah di sekitar kawasan bandar Kuantan dan kawasan yang sekitar dengan Kuantan. Korang boleh WhatsApp/Wechat/SMS Nadia 012.909.2253 untuk mengetahui lebih lanjut info kawasan yang nadia sediakan khidmat COD sampai depan rumah dengan harga berpatutan. 

Terima Kasih atas sokongan korang semua ^__^

Berniat untuk tambah pendapatan...? Korang boleh join famili Shaklee Nadia untuk menjana pendapatan tambahan hanya dari rumah. KLIK SINI untuk lebih details. =)

pengedar shaklee kuantan

**Segala testimoni/penulisan dalam laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.


Your Trusted SID..©©Nadia Reza©©
012-9092253
**********************************************
LoveSomebodyHambaAllah 
Love u olls.. (^_*)

4 comments:

  1. Memang terbaik produk shaklee nie.. terbaikkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... siapa yang pernah makan prduk Shaklee pasti tau ianya terbaik =)

      Delete

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png