5 Baki Makanan Yang Bahaya Dipanaskan semula

5 Baki Makanan Yang Bahaya Dipanaskan semula

5 Baki Makanan Yang Bahaya Dipanaskan semula
5 Baki Makanan Yang Bahaya Dipanaskan Semula| Menjadi kebiasaan Kita Bila Masak waktu siang Panaskan Kembali Pada Waktu Malam, Ataupun Lebihan Makanan Yang  Masih Banyak Di Panaskan Semula, Tetapi Tahukah anda Ada 5 Jenis Baki Makanan YangBahaya Untuk Di Panaskan Apekah Makanan itu? Apekah Punca Dan Kesannya?? Jom Kita Kaji Selidik

Jangan Panaskn Ayam

1. Ayam
Ayam Memiliki Banyan Protein Apabila Anda Memanaskan Kembali ayam Ia Akan Mengubah Strtur Proteiin Yang ada Pada Ayam, Ianya Akan Mejadi Bahaya Kepada Sistem Pencernaan anda, Adalah Disarankan Memakan ayam Yang sudah Sejuk Berbading Di Panaskan semula, Jika Ansa Perlu Juga Memanaskan Semula , Gunakan Api Yang Kecil Dan Panaskan Dalam Tempoh Yang Lama.

Jangan Panaskn ubi kentang
2. Ubi Kentang
Tahukah anda Jika Anda Memanaskan semula Ubi Kentang IKan Menyebabkan Ubi kentang Tersebut Kehilangan Nutrien Di Dalamnya Sekaligus Menjadi Toksin Untuk Badan anda

Jangan Panaskn cendawan
3. Cendawan
Patut Dimakan Terus Sebaik ianya Dimasak Tindakan Memanaskan Semula Akan Menghapuskan Protein Yang Ada Pada Cendawan Seperti Ayam, Ini Akan Mengakibatkn Masalah Pencernaan
Jangan Panaskn bayam
4. Sayur Bayam
Kaya Dengan Nitrates Memanaskan Kembali Sayur bayam Akan Menyebabkan Nitrates Berubah Kepada Nitrites Dimana nitrites Merupakan karsigonetik Kepada Badan Anda, Ape itu Karsigonetik?? Ia Antara Penyebab Penyakit Kanser.
Jangan Panaskn telur ayam
5. Telur Ayam
Bahaya Jangan sesekali Panaskan Telur Rebus Telur Goreng atau Telur Dadar Ia Juga Akan Mengubah Struktur Protein Sama Seperti Ayam Dan Juga Cendawan.
~Kebanyakan suri rumah Atau Lelaki Bujang  Memang suka Memanaskan  Makanan, Jadi Tips Ni Sangat Sesuai Untuk Anda Semoga Ia Menjadi Panduan Yang berguna Untuk Anda =)
 Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)
Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png