Webinar Class awesome..!

Assalamualaikum & Salam Jumaat,

Alhamdulillah, masih berkesempatan bernafas muka bumi Allah ni. Bangun pepagi tadi, terasa makin segar setelah seminggu Nadia di serang demam 3 serangkai.. (Batuk demam selsema). Jumaat yang barakah.. semuanya kena berfikiran positif, maka yang datang pun insya-Allah, pasti positif.

Alhamdulillah, malam tadi Nadia sempat attend webinar online atau kelas online di alam maya bersama dengan master Naquib, suami kepada nanny Shaklee Nadia. Alhamdulillah, banyak info yang Nadia dapat dari ber-webinar.

Ni la salah satunya untungnya ber-Shaklee. Buat pelajar-pelajar yang nak mencari duit poket lebih, ibu-ibu yang tak bekerja dan nak bantu encik suami, orang yang bekerja yang nak tambah duit poket memang digalakkan untuk join Shaklee. Tak perlu kejar masa untuk ke HQ Shaklee. Tak perlu stok banyak. Tak perlu nak attend class 24jam. Segalanya boleh online. Attend class WhatsApp online,  FB group dan kelas webinar. Beli stok pun boleh online.. Pilihan bijak di tangan kita. (^_*)

TIADA ALASAN UNTUK BERJAYA TAU!

Malam tadi, Master Naquib share tentang kesan GST kepada semua. Untuk makluman semua, Shaklee juga akan bermula dengan harga baru, harga yang telah di revise semula bermula 1 April 2015 ini juga. Jadi anda yang nak harga lebih murah, nak buat stock, grab peluang sebelum 28 Mac 2015 ini ya. Nak lagi jimat, join ahli terus bulan ni. Memang akan dapat harga yang lebih murah sangat tau.

Lebih - lebih lagi Promosi Bulan ni masih berbaki 2 minggu lagi. Promosi Mac 2015 :-

©©ESP (Energizing Soy Protein). 
     Beli 6 tong anda akan dapat :-
        
 1 tong ESP percuma
         Keahlian percuma seumur hidup
         Cash Bonus pada 14 April nanti
         Beli 2 tong diskaun 5%

©©Zinc Complex & Vitalea for Children
     Beli 3 percuma 1

Betapa awesomenya ESP, Zinc & Vitalea for Children. Sila klik yea.

Cuba kira, jimat ke tak jimat dengan promosi bulan ni kan? Tak tahu nak dapatkan Promosi ni macam mana? Contact je no Nadia kat bawah ni. Jangan risau. Penghantaran ke seluruh Malaysia ya.. 
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)
Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003



No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png