5 Sebab Kenapa Mesti Pilih Soya ESP Shaklee


Assalamualaikum 
Salam Jumaat semua :)

Rasanya ramai yang dah tahu kan, bulan ni ada promosi ESP Shaklee. Dah dekat nak habis bulan baru Nadia nak announce kat sini, ya ampun... sorry yeppp..

Takpe2, sempat lagi korang grab promosi bulan ni.

Siapa yang peminat setia ESP Shaklee tu, silalah borong. Yang baru nak cuba-cuba, molek sangatla cuba bulan ni. Harga tersangatla JIMAT yang tak mungkin lagi korang akan dapat bulan depan dan seterusnya. Maklumlah, bulan depan dah habis promosi dan promosi ni takkan ada dalam masa terdekat ni yeekkk..!

Ok, berbalik kepada ESP Shaklee, Nadia ada banyak sebab kenapa Nadia suka sangat dan "FALL in LOVE" dengan ESP ni.
Pengedar Shaklee Kuantan
Gabungan ESP Shaklee dengan Choco Drink
Tiap-tiap pagi, mesti bancuh ni dulu. Cepat, mudah, sedap, berkhasiat, menyihatkan, mengenyangkan. 
Extra Bonus, ESP mencantikkan :)
Nadia suka bancuh dengan plain water gitu jer ataupun campur dengan Choco Drink. Peminat tegar chocolate la katakan.. ^_*
 Fuh, memang BEST, terus cerah biji mata minum ni.
Tengah taip ni pun dah terbayang-bayang dah.

5 Sebab Kenapa Nadia Pilih Soya ESP Shaklee

Sejujurnya, mula-mula Nadia ambil ESP Shaklee ni dulu, Nadia pun tak berapa nak ambil tahu sangat apa yang hebat sangat ESP ni. Maklumlah, baru je berkenalan dengan Shaklee time tu. Yang Nadia tahu, minum ESP kenyang, sebab nak diet je. Tup-tup terasa macam dah tak kerap kena serangan gastrik dan ada yang tegur kulit jadi cun. Lagi satu, paling Nadia suka sebab product Shaklee semuanya dijamin SELAMAT. Mana taknya, beratus-ratus juta kot Shaklee laburkan untuk kajian dan penyelidikan setiap product. So takde la rasa was-was nak ambik.

Dah lama-lama tu, makin banyak Nadia gali dan study tentang product Shaklee ni, semakin banyak ilmu yang Nadia dapat tentang ESP Shaklee ni. CONFIRM, memang tepat pilihan Nadia!

Nadia pernah juga dengar dan terbaca kisah-kisah tentang soya ni.  Kalau cerita bab soya ni, sure ada pernah terbaca tentang keburukan soya ni kan. Kesian soya, banyak betul cerita viral :)

Biasalah, zaman segalanya di hujung jari ni, kita pun kadang-kadang dah tak pasti mana yang betul, mana yang auta. Apapun, bagi Nadia, baca boleh, tapi kita yang patut nilai dan buat keputusan sendiri. Banyak rujukan sahih yang boleh dibuat, so, jadilah pengguna yang bijak membuat pilihan ok.

Ok, jom Nadia kongsikan kenapa saya dan anda juga patut pilih ESP Shaklee:

1. ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (..bukan senang weh nak ekstrak isoflavone dari kacang soya..)

2. ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses

3. ESP dibasuh dengan air ("..Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk. Dr. Shaklee knew the difference.")

4. ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa ada kalsium? Kerana tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus. Haa sia2 ja telan macam2 zat.. Nasib ESP I ada kalsium..hihi)

5. Dah 54 tahun ESP mengungguli pasaran makanan tambahan. Mana lagi nak cari soya terbaik macam ni.
ESP Shaklee dulu-dulu
Jangan menyesal tau kalau tak grab promosi ESP bulan ni. Jom la sesama kita menggebukan kulit dengan ESP dan diet dengan ESP ni. Korang kalau jumpa pengamal tegar ESP Shaklee ni, especially yang dah berbelas-belas tahun ambil ESP tu, korang mesti tak percaya tau bila tanya umur. Hihi.. percayalah.. percayalah.. 

******************************************************
Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar bandar Kuantan, Gebeng, Balok dan kawasan sekitarnya. Khidmat POS seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.
Ready Stok, Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png