Kelebihan Vitamin B Complex

Assalamualaikum & Selamat Malam Readers…♥♥

Masa lunch tadi, Nadia ter-coret luahan hati yang tengah stress panas membuak-buak la katakan.. heheheh.. Lepas je lunch terus amik sebijik Vitamin B-Complex Shaklee.. hehehe.. B-Complex Shaklee je pun yang Nadia ada.. Sejam rasanya lepas tu.. mood serupa naik “CORKSCREW Genting Theme Park” jea.. memang fun gila.. keje ketawa je dengan member opis walaupun keje menimbun-nimbum bak Gunung Kinabalu.

Memang awesome sangat-sangat la B-Complex Shaklee Nadia ni.. Jom.. kita tengok sikit apa yang istimewa sangat B-Complex Shaklee ni.. sampaikan buat Nadia feel main kat taman tema Genting Highland jea..
 Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Vitamin B penting untuk keperluan tubuh kita terutama dalam mengurangkan tahap tekanan kita sehari-hari. Vitamin B dalam Vitamin B complex Shaklee mengandungi semua vitamin B penting termasuk Asid Folik, iaitu Vitamin B1, Vitamin B2, Vitamin B5, Vitamin B6, Vitamin B9 dan Vitamin B12 Fungsi Vitamin B
  1. Vitamin B penting dalam proses pengeluaran tenaga (metabolisma tubuh) 
  2. Vitamin B juga penting untuk keperluan sistem fungsi saraf otak yang sihat
  3. Pengambilan vitamin B secara konsisten dapat mengurangkan tekanan dan rasa cemas
  4. Membantu proses penghadaman yang baik
  5. Membantu memecahkan lemak, karbohidrat dan protein dengan baik
  6. Vitamin B juga memberikan kulit, kuku dan rambut anda yang lebih sihat
  7. Kekurangan satu daripada sembilan jenis vitamin B yang terkandung dalam B Complex menyebabkan vitamin B kurang berfungsi kepada tubuh
  8. Vitamin B mudah hilang melalui perkumuhan oleh itu penting mengambil vitamin B setiap hari


Ambillah B Complex Shaklee untuk kesihatan korang. Korang cuma perlu melabur RM0.50 sehari untuk sebiji vitamin B Complex Shaklee. Sebotol ada 120biji.. Pelaburan untuk 4 bulan.. Sangat mudah dan murah serta berbaloi untuk kesihatan kita. 

******************************************************

Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar bandar Kuantan, Gebeng, Balok dan kawasan sekitarnya. Khidmat POS seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png