Vitamin FREE, siapa nak....??

Assalamualaikum Readers,

Heboh sekarang dengan berita kehebatan Shaklee.. mana tak nya, sempena 100 tahun multivitamin Shaklee berada dalam pasaran dunia.. Shaklee bagi free multivitamin tau.. FREE.. bukan bayar pun.. bayangkan Shaklee bagi multivitamin yang bernilai RM94 dan penggunaan untuk 4 bulan.. bestkan.. So, ada masa lagi tau.. korang boleh la cepat-cepat sign up dengan Shaklee untuk dapatkan vitamin free ni okeh.. Sah sampai Oktober 2015 je tau..!! dah tak lama dah..
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ada yang dah wassap, sms dan PM FB Nadia.. Tanya.. ada syarat tak untuk dapatkan Vitamin free dari Shaklee.. So, Nadia akan bagitau korang yea terma dan syarat untuk dapatkan Vitamin Awesome ni okeh..

Syarat untuk dapatkan multivitamin free ni.. simple jea.. jom tengok (*_^) :
  1. Sign-Up jadi ahli. Keahlian hanya RM80 untuk seumur hidup.. tanpa RENEW ahli setiap bulan @ setiap tahun.
  2. Beli apa jua produk Shaklee walaupun hanya RM20++

Tu je syarat dia..simple kan.. rugi tau tak grab peluang keemasan ni.. Korang nak tau macamana nak SIGN-UP jadi ahli..KLIK SINI.. Korang jangan takut tau nak sign up jadi ahli.. Korang tak dipaksa pun untuk buat direct selling jika sign up jadi ahli.. ada yang jadi ahli hanya untuk dapatkan harga diskaun 20-25% untuk setiap vits Shaklee.. Nadia akan explain sikit.. camna perlu korang buat..

Contohnya.. korang sign-up Ahli yang bernilai RM80 dan semasa korang sign up ahli, korang terus buat satu pembelian produk contohnya Herba Blend multi-purpose cream yang bernilai RM29.50.. So, keseluruhannya korang hanya bayar RM109.50 dan mendapat 2 produk hot Shaklee sekaligus yang bernilai RM123.50.. Vits dapat UV pun dapat. Sebaik sahaja korang sign-up ahli.. setiap pembelian akan dapat UV. UV ni mampu bantu korang dapatkan bonus cash Shaklee bulan seterusnya..korang makin untung..


Untung + berbaloi-baloi.. multivitamin Shaklee pulak banyak kebaikan yang kita tak tau dan terjangkal dek akal.. tak rugi.. Jom kita tengok kebaikan multivitamin ni.. (*_^)

Apa manfaat utama VITA-LEA Shaklee?
 Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental
 Membantu sistem memori dan fokus
 Merupakan pelengkap nutrisi
 Meningkatkan sistem produktif terutama bagi remaja yang sedang membesar
 Membantu dalam stimulasi metabolisma
 Membantu melambatkan proses penuaan
 Menyediakan nutrisi asas, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru
 Membantu proses tumbesaran
 Melindungi fungsi buah pinggang, jantung, hati.

SIAPA YANG MEMERLUKAN MULTI-VITAMIN
 Wanita hamil dan menyusukan baby
 Perokok
 Pengamal vegetarian
 Peminum alkohol yang tegar
 Warga tua yang tidak boleh menyerap vitamin B12
 Mereka yang gemar makan masakan panas

Apa perbezaan multi-vitamin VITA-LEA Shaklee?
 Merupakan multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia
 Setiap tablet Vita-Lea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diesktrak daripada sayur-sayuran dan buah-buahan
 Dilengkapi dengan 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA
 Diformulasikan secara komprehensif dan seimbang
 Diselaputi dengan spirulina
 Dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi yang kompleks
 Mineral yang terkandung dalam Vita-Lea mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil
 Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%
 Dipilih oleh Center of Science di US sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN dalam Public Interest tahun 2000

Nak tau cerita hebat tentang Multivitamin Shaklee ni..? Korang boleh jenjalan PREVIOUS ENTRY-ENTRY yang pernah Nadia share sebelum-sebelum ni.. Thanks yea sudi luang masa baca entry-entry Nadia..

Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar bandar Kuantan, Gebeng, Balok dan kawasan sekitarnya. Khidmat POS seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Pengedar Shaklee Kuantan, COD sekitar bandar Kuantan, Semambu, beserah, Balok, Gebeng dan sewaktu dengannya. Call/whatsapp 012-9092253 untuk lebih detail.

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png