Cabaran 14 hari..

Assalamualaikum readers

Cabaran 14hari by Master Jannatul Fadilah. Insya-Allah.. akan ku sahut.. kengkawan doakan tau Nadia dapat habiskan cabaran ni dengan jayanya. Bukan mengharapkan hadiah.. tapi Nadia mengharapkan ianya dapat jadikan salah satu usaha untuk Nadia makin mendisiplinkan diri Nadia untuk maju kan diri Nadia. Nadia tak merasakan Nadia berada dalam keadaan yang terlalu selesa. Bila tengok kengkawan belog Nadia jenjalan pusing-pusing Malaysia, hati terasa jeles sangat. Memang setiap orang dah dikurniakan rezeki oleh-Nya.. tetapi kita patut berusaha untuk dapatkan rezeki yang berkat dari-Nya bukan sekadar berpeluk tubuh menanti rezeki bergolek-golek datang.

Apa yang kita ada dan miliki sekarang ni… adakah betul-betul buat kita selesa..? Nadia tak selesa.. jujur Nadia kata.. dengan dunia yang makin mencabar ni.. segala kos sara hidup semuanya meningkat.. Gaji yang Nadia ada memang tak mencukupi untuk menampung kehidupan Nadia. Memang kalau orang baca entry Nadia ni orang akan comment.. “Syukur dengan nikmat rezeki-Nya” tapi kalau dengan gaji sekarang kita sampai takut nak bersedekah dan berkongsi dengan yang lebih memerlukan..adakah betul cara kita mensyukuri nikmat Allah..


So.. disebabkan itu jugaklah Nadia sambut cabaran dari Master Jannatul untuk pastikan Nadia keluar dari sangkar “Zone selesa” ciptaan Nadia sendiri. Kita ada Allah.. memang ramai dan banyak belog pengedar Shaklee dalam Malaysia ni.. tapi kita kena faham jugak, bukan 100% yang aktif blogging Shaklee dan buat Shaklee.. Mungkin.. rezeki kita.. dengan Shaklee.. Kena sentiasa ingat.. REZEKI itu MISTERI.. kita taktau pun akan datang rezeki kita macamana.. So, berusaha, berdoa dan bertawakal..
So, sesiapa yang nak sama-sama join Nadia tambah income dengan Shaklee, korang jangan malu-malu untuk update info dan wassap Nadia laju-laju. Jom ubah..!! Jangan biarkan diri kita rela berada dalam zone selesa padahal sebenarnya kita tak selesa manapun. Kita cuma tutup mata dan anggap mungkin setakat ini sahaja rezeki kita.

Cepat-cepat hubungi Nadia untuk dapatkan sebarang produk Shaklee ni.. Ready stock okeh..! COD anytime sekitar bandar Kuantan, Gebeng, Balok dan kawasan sekitarnya. Khidmat POS seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.
Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM80 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png