Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee
Semakin hari dunia semakin maju. Pergerakan manusia juga semakin laju. Dalam mengejar kemajuan dan kelajuan itu, adakah kita masih menitik beratkan tentang kesihatan optimum tubuh badan kita? Kesihatan bukan pilihan, ia sepatutnya menjadi kemestian bagi semua orang termasuk your truly. Bagaimana menjaga kesihatan ditahap optimum? Adakah pengambilan makanan harian kita cukup dengan segala nutrien, vitamin dan mineral yang diperlukan badan? Atau adakah kita 'perah' segala yang tubuh badan kita ada untuk tampung keperluan nutrien seharian?
Untuk memenuhi keperluan vitamin dan mineral dalam badan kita, Shaklee ada Set Kesihatan Optimum yang terdiri dariada Vitalea, B Complex dan Vitamin C. Ketiga-tiga vitamin ini merupakan vitamin asas yang memang diperlukan oleh tubuh badan kita secara harian. Jom tengok details pasal Set Kesihatan Optimum ni.

VITALEA
mengandungi 12 vitamin & 9 mineral yang lengkap untuk keperluan tubuh sehariansebagai penambahan tenaga segera, kecergasan tubuh, kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam pembelajaran atau kerja seharian.penting kepada kanak-kanak dan remaja sedang membesarsangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon.melindungi organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

B Complex
menukarkan gula kepada tenagamembantu mengatasi stressmembantu cegah kelesuan, keletihanmenjaga kesihatan emosi. Membantu legakan urat saraf.membantu mengurangkan sembelitmencegah anemia

Vitamin C
Membantu dalam meningkatkan imuniti badan.Membantu dalam penyerapan zat besi.Membina kolagen untuk menguatkan dan menyegarkan tisu dalam badanMembantu dalam proses pemulihan seperti pemulihan luka.Menjaga ketahanan badan semaada dari luaran mahupun dalaman.Mengelak jangkitan seperti selesema

Set Kesihatan Optimum ni memang membantu sesiapa yang nak jaga kesihatan. Kita yang sihat ni memang perlukan suplemen vitamin untuk menampung lohong – lohong kosong yang terdapat dalam tubuh. Jika anda mempunyai sebarang penyakit sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

Ingin menjadi sebahagian dari famili Shaklee..? KLIK SINI untuk info lanjut. (^_^)

Nak order Shaklee dan perlukan konsultasi Nadia? Nak daftar ahli dan dapat side income dengan Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi Nadia seperti di bawah. Nadia akan bagitahu details (^_^) 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.  

SHAKLEE MEMIKAT HATI..? DAPATKAN DARIPADA :
Dengan hanya RM75 seumur hidup daftar  sebagai Ahli untuk menikmati lebih GANJARAN.
Untuk sebarang pertanyaan & pembelian boleh PM inbox..
Instagram: snow_nadia
Facebook: Noor Maizatulnadia
Fanpage: lovevitaminlove
Email: 
maiza23chuby@gmail.com
Shaklee Id: 988003

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png